Senaste

Hej på er. Ber om ursäkt för dåligt bloggande dom senaste dagarna, men jag har en egen oskriven regel om att knappt blogga på helgerna, för det är den enda tiden på veckorna som jag har massor med timmar att spendera med min pojkvän eller mina vänner. Så jag kommer försöka blogga mer flitet på veckodagarna och sen ha tidsinställda inlägg på helgerna. Hoppas ni är okej med det. 

Iallafall så blev den här helgen väldigt lugn för mig och M (min pojkvän). Vi var hos en vän till M i fredags och bara umgicks, tog det lugnt, kollade videos och skrattade haha. Kom hem till M ungefär 02 och vi gick och la oss direkt så det blev en jättelugn fredag. I lördags så åt jag middag och så med M men åkte senare på kvällen till en vän och drack lite med några vänner. Några vänner som jag inte träffat på väldigt länge så var så roligt att umgås med dom, blir så mycket att prata om när man inte setts på länge. 

I söndags så märkte jag att min telefon (som jag fick i måndags) gått sönder, eller den hade väl ett teknisk fel redan när jag fick den, iallafall så hade jag ingen täckning någonstans, stod bara ingen service/söker så åkte till alla teliabutiker som finns här i Uppsala, INGEN butik hade en utbytsenhet eller vad dom kallade det, så fick fortsätta ha en trasig telefon tills idag. Så nu har jag en fungerade telefon igen, klarar mig inte mer än 1-2 dygn utan telefon, gör allt med den liksom haha. 

Idag så har jag fixat ny telefon, träffat min boyfriend och nu sitter jag i sängen och pluggar litegrann. Måste pressa in tid på dagarna för att plugga, annars slutar det såhär att min adhd kickar in när jag borde sova och ingenting jag läser går in i skallen. Så imorgon ska jag åka och träna och köpa en ny laddare, sen hem och plugga några timmar. Så att jag kommer ikapp med allt arbete. Nu ska jag kolla om det finns något bra på tv och sen ska jag försöka sova om ett tag. Vi hörs imorgon.