Autumn

Är så glad att jag tog med mig kameran ut på äventyr imorse, titta vilket fint ögonblick jag lyckades fånga på bild? Däremot är bilarna väldigt störande i bilden, hade kunnat varit finare utan dom. Nu blev jag sugen på att gå ut i skogen och fotografera lite självporträtt och natur. Men det får bli imorgon isåfall, nu ska jag snart ta en dusch sen sova. Imorn fortsätter studierna. 
 
#1 / / Anonym:

Vilken klädstil ger dig inspiration? Vad skulle du säga att du tillhör för "kategori" i klädstil?

#2 / / Cassandra Haraldsson:

Härligt bild!

Svar: Tack så himla mycket! :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#3 / / sandra:

fin bild!

Svar: Tack så himla mycket :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#4 / / linah:

sååå fint!!

Svar: Åh tack så mkt! :D
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala