Mina favoritbloggar

Först ut är då Caty, hennes blogg har jag läst i flera år nu, fastnade för hennes blogg sen första gången jag var in på den. Älskar att bara scrolla igenom hennes blogg, även om jag redan läst inlägget tidigare. Får alltid inspiration för min klädstil, eller något jag vill göra senare i livet. Hon är en väldigt inspirerande person, om man vill ut och resa t.ex eller om du vill göra en ändring i din garderob, då borde du klicka in på catys blogg. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.

Näst ut är Milina, även hon har en grym klädstil och en väldigt inspirerande blogg. I hennes blogg kan du läsa allt från hennes diagnoser, till åsikter om rökning eller bara hitta inspiration. En väldigt mångsidig blogg och det gillar jag starkt! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.

Sist men inte minst så länkar jag en blogg som jag hittat för inte sålänge sedan men som jag fastnade för direkt, hon har en grym klädstil även hon och de är väl därför jag följer dessa 3 bloggar just för att dom har en klädstil som är väldigt lik min egen så jag kan lätt få inspiration till hur jag ska matcha mina kläder t.ex.
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
#1 / / milina.blogg.se:

Vad glad jag blir! Verkligen! Tack snälla! :D

Svar: Tack själv för att du har en sån bra blogg! :D
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala