tumblr

Tjena, hejsan osv. Det går väldigt trögt och sakta för mig att blogga märker jag. Inte så konstigt då jag inte vet jag ska blogga om och kommer inte på något roligt heller, hatar att bara skriva om min vardag då den är jätte ointressan haha. Men ja ni kan väl få höra lite om den ändå, bara för att få ut något av det här inlägget. Jag har fått ett extrajobb på min pappas jobb, där kommer jag få plocka upp och pricka av varor och sedan smsa kunder osv, ett roligt och lätt jobb. Känns så bra att jag har något att göra om dagarna, äntligen. 

Men som vanligt så är min sömn i en konstig rutin så sover ju varann dag och är vaken varann typ. Det förstör för mig för ibland sover jag en hel dag och missar jobbet, vilket jag inte vill göra för jag vill visa att jag kan bete mig som en vuxen människa. Och eftersom jag skriver det här inlägget 04:35 så kan ni ju lätt räkna ut att jag varit vaken hela natten, så drygt. Nu ska jag ut på en morgonpromenad, sen duscha och göra mig redo för arbete. Ciao.
#1 / / Mohammedi's | Art, model & designer:

inspo bilder :D