Jag lever

 
Jodå, jag lever än lol. Har inte varit in här så mycket på ett tag då jag haft väldigt mycket att tänka på. Firade midsommar i Sthlm med några vänner och ja det blev inte direkt så bra som jag ville. Men det är ingenting jag vill gå in på här. Jag har inte riktigt accepterat att jag troligtvis har borderline än. Jag förstod ju att de va nå mer "fel" på mig utöver adhd men ah det är ändå lite jobbigt då jag är den enda i min familj med diagnoser så ah. Men dagarna passerar vidare och jag med dom. Har den senaste veckan typ sovit, sovit och sovit mer. Hunnit med en arbetsintervju också så väntar på att jag ska få svar om jag får jobbet eller inte. Det är ett vikariat som personlig assistent så jag håller tummarna. 

Om 1 timme ungefär så ska jag in till stan och sola lite solarium och försöka hinna med ett träningspass, har legat på latsidan i typ 2 veckor nu, vilket gör mig arg på mig själv då jag vill bli smal men inte gör något åt det liksom. Men det var väl allt för denna gång, får se när vi "hörs" igen.