5 Juni

Nu har det varit varmt i typ 2 dagar, så nu hoppas jag det håller i sig. Jag SKA ha sol på min födelsedag. Som är iofs över en månad kvar till men ändå. Just nu sitter jag på station i Uppsala och väntar på min vän Fredrika, vi ska gå till gymmet och köra ett zumbapass, som jag kommer vara helt död efter men men. Sen ska jag träffa Jessica, Becca & Emma. Har inte träffat dom på evigheter så nu är de dags för en reunion.

Var förresten till frisören idag och klippte mig. Hon la även i en inpackning så nu är mitt hår väldigt ljust (yäy) Däremot blev håret väldigt kort, vilket jag egentligen inte ville, men nu är ju håret iaf friskt och fint så nu ska jag försöka att inte färga det något mer. Förutom att tona och lägga i inpackningar då hehe.

Hur tycker ni jag passa i frisyren? :)
#1 / / Elin Gåhlin:

Det passa dig jätte bra! Härlig med lite ljusare till sommaren också!:)

Svar: Tack så mycket! Ja verkligen :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala