Kvällsläsning

När jag kom hem idag efter en helg hos min pojkvän låg en tidning från veckorevyn på min säng, blir alltid lika glad när jag får hem en tidning därifrån, älskar att ligga och läsa tidningar. Man dras liksom några år tillbaka eftersom det inte är med en telefon eller surfplatta man bläddrar genom tidningen, älskar det. Nu ska jag kolla ett avsnitt av bones sen ska jag försöka sova. Har möte på unga vuxna imorgon kl 9 så måste verkligen sova. Är supernervös inför imorgon också så har ni några tips på hur man blir mindre nervös över att träffa nya läkare så ge mig tips. 
#1 / / JUNITJEJ:

Så avslappnat med tidningsläsning! Lycka till imorgon!

Svar: Tack så mycket!
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#2 / / Johanna Davidsson:

Hej, jag undrar om du är sugen på Bloglovin byte med mig? :)

Svar: Hej. Ja sure. Skriv när du följer mig och vilket nr du blev så fixar jag då :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala