bikinifit

Hej på er. Jag har dem senaste dagarna inte kört något träningspass alls, fy skäms på mig. Men idag var jag till gymmet igen, och jag vet inte, men all motivation är typ som borta. Men hittade nu ikväll en träningsblogg och via den hittade jag appen bikinifit, så ni som vill börja träna nu inför sommaren (som borde vara här nu), borde gå in på appstore och ladda ner den. Den kostar 19kr. 

Jag gjorde även lite füsk när jag var in på hennes blogg och de va att jag kopierade hennes träningsschema, men får se om jag ska köra lika hårt nu i början, eftersom min kropp fortfarande är så sjukt otränad haha. Såhär ser det ut iaf och jag kopierade det här.

Måndag – Circuits nr 1 ”Bun blaster” x3 (vila någon minut mellan varje omgång)
Tisdag – Morgon PW, Kvällspass Circuits nr 2 ”Thigh Killer” x3 (vila någon minut mellan varje omgång)
Onsdag – Circuits nr 3 ”Total Toner” x3 (vila någon minut mellan varje omgång)
Torsdag – Intervaller på löpbandet
Fredag – Circuits nr 4 ”body burn” x3 (vila någon minut mellan varje omgång)
Lördag – VILA
Söndag – VIL