Produktlista

Jag har såklart inte sovit än, andra natten nu som jag inte får någon sömn. Så ja jag tänkte att jag skulle skriva ner vad jag använt för produkter i looken jag har på bilden. När motivationen inte är på topp så är det bra att man har äldre ideér kvar i skallen haha, aja here we go, hoppas ni blir nöjda.

Jag har använt/I've used

Ansikte/Face
Nyx HD studio photogenic primer base 
MUS easy cover; blue
IsaDora Wake up make-up; 00 Fair
Nyx wonderstick; Light/Medium
Kicks pressed powder; Light beige

Kinder/Cheeks
Anastasia Contour kit

Ögon/Eyes
Maybelline the nudes palette; bild visar vilka färger
HM Eyeliner
Nyx big & loud lash primer
Loréal Double extension

Hoppas ni är nöjda med inlägget (tänk på att de va min första gång så jag har säkert glömt något, och undrar ni något så vet ni vart kommentarsfältet är)

 
Publicerat i Skönhet
#1 / / ♫♪ sandra:

åh den paletten måste jag kolla in!

Svar: Ja gör det! Jag köpte den från bubblebox.se :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#2 / / Felicia om serier&film:

fina färger :)

Svar: Jaa :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#3 / / Jensvollen:

Men guuud vad snygg sminkning! Duktig du är!
Och jag bara älskar jackan :D

Svar: Åh tack så mycket! Du anar inte hur glad jag blev av din kommentar haha! Den gjorde min dag!! Tackkkk! :D
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#4 / / JOHANNAOFSWEDEN ! :

Fin du är!

Svar: Åh tack så mycket! :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#5 / / milina.blogg.se:

Vad jobbigt! Men intressant inlägg! :)

Svar: Ja, men kommer nog sova väldigt gott inatt, hoppas jag iallafall. Tack så mycket! :)
Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala

#6 / / Anonym:

Vilken produkt fixar du dina ögonbryn med? Kan du inte lägga upp bilder på dina favoritprodukter i din sminkväska? :)